Varför denna huvudvärk?

Fryser, satt längt upp i hörnet mot fönstret, kände att huvudvärken började krypa fram.
Så var mitt fysikprov.
Varför gör de övningsproven så lätta, men det här provet tusen ggr svårare? Jag förstår inte. Har vår generation (gymnasieelever 2006-2010) blivit smartare än föregående gymnasister? Jag förstår mig inte så lärare som gör prov. Punkt!

Gick ner på stan sedan. Skulle på jobbutbildning. Det här jobbet känns mycket mer seriöst än det förra. Ska se det föregående som träning.
Ska jobba imorgon, kan ingen annan dag inom de närmaste två veckorna.


Efter utbildningen gick jag i affärer med louise och letade .... Det var kul! (kan inte skriva vad pga läsaren :P) Hittade lite fina saker på hm. Perfekta julklappar. Så slutpratat om det, kan inte skriva vad jag köpte som sagt för den blivande julklappsinnehavaren läser detta.

Morgondagen blir att inte gå på den onödiga biologilektionen, sen handla julklappar till mamma och pappa med johanna. Det ska bli kul. Har inte en aning om vad jag ska köpa till mamma. Nått förslag?
Och sen jobba som sagt, det ska bli intressant ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen skriva engelskan.
Det har kanske kommit ut ett nytt Gossip Girl! Måste kolla det nu!
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0