Torsdagen och Fredagen

Det blir mkt skrivet idag känner jag, men orkar inte sätta mig o blogga när jag har gjort saker. Vissa tjänar ju pengar på det så kanske borde börja med att skriva mera ;)

I torsdags efter skolan försökte jag att plugga matte, men då ringer Ullis och frågar om jag vill fika med henne o Karin. Kunde jag säga nej till det? Nej. det blev att ta sig in till stan o träffa tjejorna. Vi satte oss på Café M. Jag testade vit varmchoklad. Den var väldigt söt, men god ;)
Det blev mycket prat och skratt. Bl.a om hir mobiler gör.. Intressant det där, från tegelstenar till IR och BlueTooth. Det var trevligt att träffa Karin igen! Länge sen jag såg henne nu :)


Vit varmchoklad :P




Gårdagens Outfit:
Älskar mina nya jeansleggings!


Idag fredag blev en hemmakväll för min del. Har suttit o fixat med bloggen, i jag vet inte hur länge :p
Labbar hela dagen idag. Biologilabb, titta i microskop, ohh! Fysiklabb i mörkret :P Jag och Louise förstod inte vad vi gjorde för fel för labben funkade inte. -Det är säkert fel på apparaterna. Det var fel på apparaterna.

Långlunchen gjorde jag o Y ärenden på stan. Hon fick träffa min älskling också som hon tjatat om ;)
Jag beställde baluppsättning, har äntligen bestämt mig, måste boka av de andra..

Gentekniken var bara flummig, fattade inte vad vi skulle göra. Det var fullt i datasalen, vår lärare säger: -Här kommer söta flickor och en stilig pojke som skulle vilja låna två datorer. Konstigt nog fick vi två :P

Nu efter en lång tids bloggarbete ska jag se på film, elller OTH har ionte bestämt än.

Ha en fortsatt bra dag!


Kommentarer
Postat av: ullis

Jag har också bokat baluppsättning nu! Frippe fick mej att görat, annars hade jag aldrig kommit till skott :D jag ska dit klockan 7 på morgonen... och jag FÅR klippa mej nu, för jag behöver inte ha långt hår :D Vart har du bokat?

2008-12-06 @ 01:20:21
Postat av: ull

ne ingen skillnad alls är du säker på att du, typ, sparade? ;P

2008-12-06 @ 15:13:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0