Onsdags

Alla sitter o skriver prov på onsdag förmiddag, då går brandlarmet. Kul.. Då var det bara att gå ut o fryra i en kvart ungefär för att få reda på att det var en ugn som stod för nära en brandvarnare i skolköket.
Det blev in o skriva klart svenskaprovet, det känndes helt okej, så är nöjd :)

Slutade som sagt tidigt i onsdags. Hem o plugga inför nästa prov.. MaD-kurs provet. Jag set inte fram enmot det..
Var på nån information på mitt (trodde jag) blivande jobb. Men så blev det inte. Kanske var det tur deet, hade inte orkat nu när det är så mkt prov.

Emma fick en dotter i tisdags! Olivia ska hon heta, så sjukt söt! Har aldrig sett sötare bebis i hela mitt liv! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0