Nyår

Mamma hade kopplat in sin dator till internet, så sitter o skriver på hennes nyaste leksak hon fick i julklapp. En minidator. Den e supergullig!
Hon och jag skulle ju kollat på dator till mig nu i veckan men fick svaret: "Det blir flygstopp om jag inte gör klart det här jobbet." Antog att vi får göra det en annan dag helt enkelt. :)

Igår var ja o jobbade, det gick sjukt dåligt. Men jag skyller på det louise, det får man. Åkte till min älskling sedan, supermys! <3

Idag, den mest hajpade dagen av dom alla känns det som, ska ja o E ha parmiddag med B o J. Det ska bli mysigt. Vet dock inte vad som händer sedan. Det blir som alla andra med andra ord, bestämma i sista sekund.

Nee, nu ska jag ta o fixa mig, sätta i spolar i håret och sminka mig. Men blev så kär i den här datorn! Helt sjukt gulliga knappar ;)
Nu måste jag slita mig från denna.

Puss och kram
Hoppas ni får ett superbra nyår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0