Kan man bli sötare?


Olivia <3
Har inte sett sötare bebis! Jag är första tjing på att vara barnvakt. Blev helt till mig när jag såg lilla pluttan :)


Resten av kvällen var bra. Det blev grötkalas och julklappsspel. Detta år var det martiniglasen och tomtesläckaren det gick hett till om. Jag fick en supercool fickspegel som lyser när man öppnar den. Perfekt för josse ;)


Mormorslooken. Vill man vara fin, får man lida pin. Fast jag tycker det är rätt fint att gå omkring med de där.. ?




Söndagen bestod av plugg. Inte så trevligt.


Mamma roade sig med att ta kort på mig när jag satt o pluggade.



Idag blev det fysik för hela slanten. Ska försöka bli bättre på att plugga. Denna termin har gått semst, och jag vet inte varför.. Jag har slappat ner mig för mkt. Nu är det slut med det, mitt ny års löfte: Bli duktigare i skolan. Pluggade med E och R i stadsbibblan, det var mys. Sen kom min plutt <3 förbi ett tag.
Nu har jag precis skrivit klart julkorten och ska kanske ta upp min lilla gran och klä den :) Borde iof göra biologin lite ordentligare först. Det är viktigast.

HA EN FORTSATT BRA KVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0