Julshopping

Idag har jag varit med Becca. Hon hade rast i tre timmar, då var det julklappsshoppande som gällde. Jag hittade lite till johanna och till pappa. Sjukt svårt att hitta till E.. Inte en aning om vad jag ska köpa. Mamma har jag bästa presenten till :)
Trevligt att spendera några timmar med dig idag B <3
Imorgon ska vi till simhallen och simma, ska bli skönt. Det var länge sen nu..

Nu ska jag fortsätta min kamp mot matten..

Ha en fortsatt bra helg,
CIAO!








och u, det syns visst.

Kommentarer
Postat av: u

Vad är det du har ändrat?

2008-12-06 @ 19:40:09
Postat av: Ronja

ja, det syns

2008-12-06 @ 22:03:12
Postat av: jos

tack :P

2008-12-07 @ 13:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0