Ä ru?

Lång dag idag..
Håller på med DNA-analyser av "misstänkta personer, som tros kan ha stuligt en mobiltelefon". Får se vem den skyldige är sen. HAHA.
Bestämde mig för att gå på engelskan idag. Väldigt osmart gjort. Slog upp massor ord i en ordlista och gick igenom dessa.. Gjorde vi inte sådant i mellanstadiet. -This is an English C cours, blablabla.. Yeah right..

Gick upp till stadsbiblan efter eng, (16.50) Där jag sprang runt och letade efter Elin. Hittade ju inte var hon var, pinsamt att gå i tyyyyysta bibblan med högklackat måste jag säga. Jag hittade henne och hennes klasskompis i ett tyst litet rum efter ett tag. Klarade en svår, (enligt mig) omöjlig uppgift, är glad!
Ska sitta mer där imorgon tänkte jag efter pa. Koncentrerar mig bättre där än hemma :S

Imorgon är det arbetsintervju som gäller, jag är lite smått nervös!


Kommentarer
Postat av: kaaarin

lycka till med arbetsintervju

2008-12-09 @ 08:17:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0