3 + 1 bilar på 24 timmar

Hej!



Ja åkte 3 bilar vara av en var jag passagerare i under 24 timmar, tyckte ja var coolt. Måste utnyttja körkortet liiite..
I lördags åkte jag tåget in o träffade ullis på station. Vi var på väg till vickan. Stannade på ica (?) o handlade mandelmassa :P
Det var mys hos vickan. Vår planerade tjejkväll blev allt annat än planerad, men mys var det iaf. Vi bakade pepparkakor o jag gjorde blå (?) snögubbar.

'
Kunde inte förmå mig att äta upp gullepluttarna jag skapat. Finns ju kändisar med bland dem ;)
Jag: Ser du den felande länken? (syftar på den vita snögubben)

Vickan: Ohh, ja den i mitten! (pekar på mittengubben) Hur tänkte du då hörrö?

När det var dags att åka hem, fick jag eftermkt om och men åka ullis golf ner till rese, det var kul!

Väntar o väntar på mantorpstation på mamma, ringer efter en tio min. -Förlåt jag somnade, jag kommer o hämtar dig nu.
Endå hade jag ringt 45 min innan jag skulle åka hem! Men så kan de va ibland
När jag sa att jag haade kört golf till pappa när ja kom hem var hans reaktion: -Aha, på det där wii. Eh, nej.

Söndagen bestod av plugg o plugg. Satt i sex timmar! Är stolt över mig själv, fast vill inte ha fler sådana söndagar mer.

Imorse var ja o hämtade mitt körkort! Så otroligt fin man kan va då.. Ehh.. Nope. Men ingen är väl vacker på sitt första?
Fick hem besked från läkaren att jag är helt frisk. Så det är normalt att lymfkörtlarna svullnar upp när jag antränger mig? Att ta blodprov i armen bara för att få veta att jag var frisk var inte världens roligaste.

Johanna gumman som fick dra ut tänder innan hon ska få sin tandställning, tycker synd om dig gumman! DET KOMMER GÅ JÄTTEBRA! <3

Ska på anställningsintervju på ons! Är så glad!!

PUSS O GODNATT PÅ ER NÄR NI NU GÅR O LÄGGER ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0