24 December; Julafton

24 December
Vaknar som vanlig av att min syster öppnar sin dör och går på toa. Visst det låter inte så nice, men det r så varje år. Det kan nog vara så att jag inte sover så djupt natten till julafton, men jag se det som ett tecken.
Vanligtvis brukar hon komma och knacka på min dörr, men i år frå jag ett sms: "Är du vaken? ;)" Tyckte jag var gulligt.
Sen brukar vi öppna det vi har fått i våra julstrumpor i min säng, och går sedan ut och tittar under vår lilla gran vi har på övervåninggen och känner dofter av risgrynsgröt nere från köket.


Fix


Jag och syster <3



Det som var anorlunda mot föregående år var jag jag fick vara chaufför ;) Det var trevligt.
Blev som vanligt kalleanka tittande och julbordsätande, och julklappsöppnande.



En trevlig jul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0