takes me everywhere

Idag vakna ja av ett jobbigt ljud.
Det kom från en mobil, som sa till mig att det var dags att gå upp..
Men när jag slog upp ögonen såg jag dig <3
Då kändes det inte lika jobbigt längre.

Vi åkte o hämtade två turturduvor på station sen bar det av till skgemarken. Samma grejer som alltid. Jag ville hitta en väska men så blev det inte.. Nepp nepp. Hitta annat ist ; )

Nu har jag hjälpt mamma o bakat kladdkakor. (ja, i plural) De kommer folk hit i helgen. Undra varför liksom (a).
Ska ner o kolla hur den steker i ugnen :P

Jag vill med ligga o steka! Fast ute, men det är ju fucked up väder hela tin! Kanske solakuten sen senare idag, för jag är i akutbehov!





Ha det så underbart!
Puss o Kram från moi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0