spade och kastrull

Träffade irma här om dan, det var mys! Vi åkte in till lkpg för att shoppa. Vi köpte varsin väska. Man behöver alltid ha en! Sen hittade jag superfina jeans på bikbok som jag var tvungen att ha! Smink-rea på hm. Nice, en mascara o en foundation för mig. Testade den när jag kom hem. Den var för ljus! :( Får nog annvända den när jag inte är solbränd. Typ i vinter. Träffade Lollo på stan. Vill träffa henne med nån da! Får se när det blir.
Trevlig dag irma! :D

På kvällen åkte jag till min plutt. <3

Var ute o sprang förut idag, det gick asbra! Ska ut igen på måndag, mitt nya mål är att försöka springa varanan dag, får se hur jag lyckas med det..

Idag ska ja in o träffa ullis o karin. Äta osv, kanske kollar in nykvarn.. :P o sen krogen! Ska bli najs. Längtar!


<3

Hoppas ni får en fortsatt bra dag!
PUSS O KRAM!

Kommentarer
Postat av: kaaaaroin

bloggish is the shit!

2008-08-17 @ 00:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0