shit vad kallt det är? höst på väg?! NAE!

Igår träffade jag ronja, det var mys. Vi gick på stan o letade klänningar. Hon hittade en till sig, inte jag. Var t.o.m ut på ikano o letade, men det fanns bara stora och små storlekar.. Usch, då blir josse ledsen.
Efter jag tagit farväl av ronja <3
Åkte jag in till stan igen för att beställa körlektion, fick en direkt! Så gick på stan lite själv igen för att fördröja tiden, köpte ett linne o en klänning. Sen var det dags att köra. Fick åka BMW, det var riktigt najs!
Mamma kom o hämta mig hemma vid station så åkte vi o handlade, ja fick köra hem i spöregnet. Vi satt kvar i bilen typ en 20 minuter tills de sluta regna o sen gick vi in o gjorde världens godaste pastasallad!
Åkte till Eric sen på kvällen, mys <3 Kollade på Made of Honor, gullig film!

Idag åkte vi in te stan för o handla kläder o skor till pojken, det hittade han också efter mkt letande ; )
Det var tänkt att jag skulle träffat carro idag oxå, o fikat. Men det får bli nästa vecka när du är ledig gumman!


Nu ska ja gå ner o umgås med lilla familjen,
SOV GOTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0