kmr klarat

Kan vi inte ses efter två ist?
Det går väl bra :)

Ronja o jag fick vänta på ulis till halv 4 innan hon joinade oss på café m. Då hade hon fått med sig en ga. berzian. (såg massor ivåg! var man än gick var det alltid en berzian)
Karin droppade in helt oväntat! Efter ett tag var det fullt i våran soffa av (o)känt folk.
Men det va mys.
Ronji o jag tog farväl av sällskapet o begav oss iväg för att handla lite grejor.

Usch vad det var folk på tåget hem! (eller aa typ hem) Ja åkte o sola, har fått panikl för att brännan börjar försvinna! Sen gick jag upp till älsklingen, vi kollade på världens sämsta film. Nån med paris hilton, shit! Har inte sett sämre film.
Ska vi byta kanal?
Nae, det kan ju bli bra. *men det blir den nog inte*

Idag vaknade jag av en telefonj'vel. Usch.
Ska göra mig i ordning lite, kolla kläder o skit. Vill verkligen inte till skolan idag! Fyfan påt.

PUSS O KRAM!

Kommentarer
Postat av: A.F

Kan det filmen typ haft ett namn som uttalas "Pledge this" ? Den är vilket fall en totalt värdelös film, fråga bara din syser.

2008-08-19 @ 20:54:51
URL: http://froeberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0