jag tar er bakifrån!

Fortfarande ont i nacken... känner mig som vår landskapsfågel, knölsvan.

Jobbig dag idag. Usch. Vet inte om det var ngt som egentligen var anorlunda eller riktigt jobbigt egentligen, men skolan är allmänt jobbig så är det. Det spelar ingen roll vad det är för ämnen eller hur länge man går i skolan om dagarna, det finns alltid ngt att klaga på. Så det göra jag!

Ullis o jag hittade vårat ställe i skolan ;)
Ronja o jag hade flumm på biologin. Jag tar er bakifrån/ gorla
Yas var allmänt söt o lukta parfym!

Fick skjuts hem från den stora staden av älsklingen <3

Nu ska ja hoppa in i duschen o sen ta ngt mot huvudvärken.. Vill inte bli sjuk igen.


Dagens outfit:

Puss o kram!
(eller nej det ska ni inte ha, kanske blir sjuka ni med då..)

Kommentarer
Postat av: kaajjin

du vet att svanar hittar en partner o håller ihop med den livet ut. romantiskt så säg :)

2008-08-27 @ 09:54:20
Postat av: blublublubull

hahahaha dagens outfit: knölsvan ahhaha :D men du var vacker idag, du är vacker varje dag ;D



HEEEEY JAG KANSKE BORDE RINGA DEJ HAHAHAHHAHA AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JAG ÄR GLAD.



Haha, vårat ställe är ett bra ställe ju. Soft ju.

2008-08-27 @ 18:05:00
URL: http://ullplats.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0