Ja hade inte tappat den!

Ja vaknade av ett läte, som efter ett tag hördes som ja må hon leva. Det var gulligt. Fick rosa skålar, jättefina glassskålar, och en barbie av johanna. Hon sa att den var för alla barbie hon tog sönder för mig när vi var små. - Det var inte några de..
Fixade till oss, sen kom hela tjocka släkta, vi åt mat och kladdkaka, det var göttans.
Fick sex and the city boxen av älsklingen! <3 Ska sitta o nörda det sen ikväll, orkar inte med så mkt annat.

Klockan blev kväller då bar det av in till lkpg för att möta karin :D
Tog bussen upp till Carro<3 Mysmys. Där var det massor folk. Det var jättekul att träffa henne! Efter x antal groggar.. Bar det av till stan i en överfull bil. Det blev 55:an.
Resten av kvällen är lite suddig, men vadå ja hade kul iaf! Man fyller bara 18 en gång!
Trevlig födelsedag!<3






Idag har det slappats för min del, har blivit sims beroende igen :P -Så känner mig inte så vuxen än..
Ska nog spela det snart igen, blev avbruten av en underbar person som kom o överaskade mig <3
Ovändade besök är alltid välkomna :)

HA DET SÅ BRA!

PUSS O KRAM


Kommentarer
Postat av: kaaajjin

du sims är inget omoget spel, det är ju hus moget som helst! :D man tränar inför livet..haha lr ngt. vi hade roligast i lördags!<3

2008-08-11 @ 15:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0