flashbacks of a dream

Skolan var slaaaapp!

Efter tre lektioner, kl va typ 20 i tolv. Gick ja o yassie ner på stan. Vi skulle ficka tänkte vi, men hamnade på subway. Där satt vi. O pratade, det var otroligt behövligt! Vilken underbar människa det är :P Folk kom o gick.. Vi satt kvar, till halv tre, tre.. Hoppas de inte blev sura för vi blockera bordet, men vadå. Det var ett behövligt samtal. Hon säger vettiga, sanna och ärliga saker den människan.
Helt sjukt. Fattart inte en själv.



Jag åkte hem, gjorde matte som jag fattar nada av. Blev inte mkt gjort med andra ord, sen när johannis ska på la guitarra, så kunde jag inte låta bli att (övnings)köra na dit. Så det blev en tripp till mjölby det, mamma livrädder. Johanna e lugner ett tag sen blir ho nervöser på mamma med efter ett tag. Tat lugnt! Josse kan köra bil okej? JA, det har hon bevis på! så! slutpratat om bil, men jag har körlektion på fredag igen, ska bli kulkul! :D

Undra hur det gick för ullet?

Den 27 idag, så åkte te erka en sväng :) myspys.

Nu ska ja sluta sitta här, ja ska inte anstränga mig enlig skolsyrran o skriva är väldigt annsträngande, så ska lägga mig o läsa ist.

Ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0