fairytale gone bad

Körlektion! Så kul det är att köra bil alltså, shit.
Slapp skoldag igår, massage sista. Det kommer bli asnajs! :D

Åkte ut till ikano för att möta mamma o hämta min sterio, men det var stängt.. Vi åkte till mormor en sväng, sedan var det dags för oss att dra oss hemåt, ja fick köra såklart ;) Tror egentligen att mammi tkr det är gött med privat chauför (shyyy...)

Var hemma ungefär en kvart sen bar det iväg till lkpg igen, träffade karin o ullis ! DEt blev inte kaffe rejs på donken, men en välbehövlig fika på chocolata. Stoor kaffe :p
Senare blev det lite öl på 55:an. Berzianer o lite annat folk joinade med lakrits shot, jummi ;)
TREVLIG KVÄLL! :D

Idag har ja tagit det lugnt o laddar om batterierna för ikväll, ska föna håret nu tänkte jag.
Hörde igår att spriten dödar bakterierna i kroppen. Faktiskt så känns jag inte som en knölsvan på halsen längre, men det kommer säkert tillbaka. Skit!
Föna var det ja.
(fina bilder från gårdagen kommer)

PUSS O KRAM!

Kommentarer
Postat av: Bullis

Heyy Bosse ;D hoppas du kom hem bra! (till mjölby eller var du nu hamnade...) Jag kom hem nu och har ont i hakan (mystery) och är inte bakis alls (also mystery) och har hittat ett NATTLÄGE på min mobil (also mystery) så den kanske inte är så sketen på nattkort i fortsättningen :P hoppas vi. Ses imorn!! pussahz

2008-08-31 @ 12:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0