ahh! blå gubben! 5 klunkar

Mötte ull, karin o molle på rese. Vi vandrade uppåt mot stan. Vi hamnade i en liten etta hos min gamla fadder. Spelade ölspel lyssna på sjukt bra musik, o hade allmänt trevligt.
Efter några timmar där bar det av mot bagdad. Inte så roligt där. Lite folk var det, usch. Nae, ska nog vänta med att gå dit på ett tag. Inte favoritstället. Nope. Förfesten är alltid roligast : )

Åkte tåget till mjölby o till älsklingen. Saknat honom..

En trevlig kväll.





Idag ska jag bara sega, orkar inte med ngt annat.,. Ska ringa ett samtal till en vän tänkte jag, får se om vi åker o lyssnar på winnerbäck sen. Eller så blir det filmkväll i lilla mantorp.

Puss o kram på er!

Kommentarer
Postat av: kaaroin

AHH du sa namn! o svor! TIO KLUNKAR ... :)

2008-08-23 @ 14:27:28
Postat av: uuulllllh

nu glömde du DEN LILLA BLÅ GUBBEN igen!! femton klunkar XD

ring, annars ringer jag om några timmar. there's been a change of plans...

2008-08-23 @ 14:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0