tjockade, men det var vi värda!

Skoldagen var kort. Sitta och lyssna på iv-redovisningar i två timmar
kändes rätt ovärt. sen eng.nationella.. kändes asbra första
halvtimman, sen inte bra alls. men tror det gick bra iaf, det kändes så.

image126

Ägde dig totalt på skitgubbe yas ;)  kan t.om. smsa samtidigt och endå o vinna över dig :p

Ännu mer ovärt var att vänta till kemilektionen
som vi egentligen skulle ägna åt självstudier.
Andfri: Hade jag inte sagt det? Ingen lektion idag. Nej, det hade du inte!
Kunde slutat mkt tidigare om vi hade fått veta det förra veckan.. men men.
 
Träffade Becca på rese. Vi åkte hem till henne o bakade.
Det blev rabarberpaj med vaniljsås. Smarrigt värre ;)
Vi blev nostalgiska när vi kom in på Tyskland och orkestern,
vilket ledde till att vi kollade på massor med kort därifrån
och tittade på den berömda tysklandfilmen. VI dog av grav.
Det var länge sen jag skrattade så mkt. Vad vi såg ut Becca!
Men den resan var sjukt kul! Kommer aldrig glömma den.
Vi blev faktiskt lite sugna på att börja spela igen. ( skrev jag det där?! )

image124
Becca <3

image125
Paj o sås, eller sås o paj?

image128
Söter! <3

ronj, ull, thir, yas tystnar när jag ska sätta mig i matsalen
jag : vad pratar ni om?
ronj: telefonsex
jag : men sluta inte bara för att jag kom

Nu ska jag läsa engelskaboken, är så inte pepp på det alls..

HA EN SUPERBRA KVÄLL HÖRRNI!

Kommentarer
Postat av: ulll

"men sluta inte bara för att jag kom"
var det ju! hahahahhaha

2008-04-28 @ 21:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0