se ya, don't wanna be ya!

Asså shit vad det är pollen! ÖVERALLT!
Vaknade i morse av att ögonen var igensvulna.
Ont ont.. Men jag kämpade i med linsera endå. Inte smart josse. Hade ont i ögonen resten av dagen idag sen.. Skoldagen gick snabbt, ullis o jag gjorde flera vändningar till ica p.g.a fel kaffefilter storlek, finns det olika storlekar på det? Bryggde kaffe i foto, som dracks ute på "skolgården" superhärligt!

image129

Efter skolan, gick ull o ja te folkis igen, men fick fortfarande inte min klänning, är ju surer nu! Jag vill ju hämta den..
På stan bjöds det på gratis glas, från bosses konkurent. Ullis o jag gick såklart dit, tjockisar som vi e : p
HAHA och ja ullis, du blev chokladig runt hela munen som ett litet barn :D

image130
I väntan på glass, så sjukt söt!

image131
Hon var glader!

Det blev massa klädprovandes på H&M, vet inte hur länge men det va ett bra tag. Hittade en del, men hade råd med ett par marinblå shorts, jag blev kär.
Vi köpte billiga onyttigheter på netto. Träffade karin! Vi gick o satte oss på gräset i trädgårdsföreningen, det var mys. Efter ett tag ville Karin o jag ha glass (ull med) så vi skickade iväg ullis för o köpa glass ;)
Senare blev det  buss/tågväntades.

image132
Karin, posarn :)

image133
Asnice väder var det!
Trevlig eftermidag tjejor! :)

Kom hem, åt lite, sen kom du hit : )


Nu ska jag gå o lägga mig tror jag, skönt med helg imorn.
Ser fram emot morgondagen, det ska bli kul!! :D


PUSS GODNATT!


Kommentarer
Postat av: ullsch

haha sötaste inlägget ever. oh, du fick med de fräscha killarna bakom dej på bilden ;D hahyaha

2008-04-29 @ 23:51:58
Postat av: Sui

aw vad vad söta du och ulla är!!!

2008-04-30 @ 16:19:54
URL: http://www.assuefacente.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0