rubrik lix

Nu börjar min trötthetsperiod igen.. isch.. e trött jämt känns det som.
Det fruktade provet gick bra som tur va : )
Sen var det bara en lektion som bestod av sinus- och cosinuskurvor. Jag var jättepepp på det just då.. not.
Mitt utvecklignssamtal var klart på 10 min. Snackade bara om vilka preliminärbetyg jag hade, det visst jag ju inte redan innan liksom...

Den klänningen jag ville ha fanns ju bara i L!! Då blev jag ledsen. Skulle åkt te ikano. Men det var 18 min kvar när jag kom ner te rese, så orka inte vänta. Åkte hem och la mig i en solstol ist. Där stannade jag i tre timmar.
Det var härligt!

Nu ska johanna o jag ut o springa!

HA DET GÖTT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0