oh de lally

Efter en sjukt jobbig vecka var det skönt med helg.
Fredagskvällen spenderades hos vickan, grillade, pratade, drack med sugrör á la ronja : P najs.
Spelade nått spel sen, vi ägde på kropp mot kropp! not.. men sköj var det.
TREVLIG KVÄLL!
Hittade massor kort på min mobil.. vem som tog de har jag inte en aning om.. u ?


Lördagen var jag ute o sprang, underbart! Solen sken typ hela tiden och det blåste nästan ingenting! Hur skönt som helst! Gårdagen gick också åt till att städa hela huset, o tvätta. Ska kanske sattsa på att bli hemmafru? Nae, skulle inte tro det..
En människa kom hit sen, vi kollade på film : ) Du gör mig glad.


Idag har jag varit på mobilia en sväng med mamma. Mys, vi pratade massor. Det var länge sen jag verkligen pratade med mamma. Kan sakna det ibland. <3
Fick köra hem från mobban sen. Det gick asbra! Det var superkul! : D På fredag är det körlektion igen. Ska bli najs.

Nu ska jag vara duktig och verkligen ta tag i skolarbetet.. Har inte orkat det. Men nu så. Ska läsa halva svenskaboken, plugga matte och kemi. Yes, very funnie.

CIAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0