ja, jag var i behov av en kram okej?

Lång dag, som gick snabbt. skönt är väl det. Ingen höjdare att sluta 16.50 liksom.
Åkte en sväng te mjölby sen, det var mys.

Imorgon är de fullt upp känns det som.
Körlektion på morgonen, viket innebär ingen sovmorgon för mig..
Sen skolan te 4. Hoppas ju hinna med 16.10 tåget hem
så hinner jag vara hemma en kort stund innan johanna
o jag åker te cupolen så det är konsert med tAKiDa!!   LÄNGTAR

Sen du : P

image112
<3

Nu har jag typ skrivit det jag ska ha om på trafikanten. Vet inte om jag orkar skriva det på datorn nu.. De kommer bli långt o jag måste plugga på biologin också. För att inte glömma måste jag gå o lägga mig tidigt också, för det blir upp tidigt för mig imorn..

GOD NATT PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0