inte lika många kärringstopp idag = duktigt josse : )

Det blev inget bloggande igår, satt inte ens vid en dator. weird :S
aja, dagen var najs ingen engelska. slutade rätt så tidigt iaf. halv 4..

Åkte in te mjölby, solade. Åkte hem och försökte skriva boktipset te svenskan, men de gick la sådära..

Står i bibblan nu och har skrivit klart det. Kort och dåligt blev det, men de får duga.

Hade körlektion förut, det gick asbra :D Körde runt vid valla, det var superkul! : D

Nu ska jag skriva ut det dära, sen börjar jag väl snart tror jag..
När ja kommer hem drar jag ut o springer en sväng, sen är det filmkväll med Becca som gäller : D Ska bli supermys!!

HA DET GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0