det var en 3:a dummie

1 april, ett tag sen man blogga nu.. hrmm..

Aja, inte skönt att skolan har börjat igen. All stress kommer smygande tillbaka. usch, gillart inte. Trött hela dan i skolan igår, (Kanske berode på att jag inte kunde sova den natten), så var helt slut efter att ha sprungit när jag kom hem. Däcka vid tio.
Har kommit på nu att det spelar ingen roll när man går o lägger sig, för är lika trött när jag vaknar iaf. Mysko..


             image107
En polka/pistage glass från bosses, var underbart efter en jävlig skoldag. Men solen gick i moln, då blev det väldigt, väldigt kallt.
I skillnad mot igår då jag låg ute på altan i bikini o sola med winnerbäck i öronen! UNDERBART!



I lördags var jag o U och fika. Det var mys, satt på M i typ två timmar med varsin skagenrörabaguett, gott! Blev mindre mys sen.. Ehww.. Ulls kompis kom o räddade oss. Vi gick o spela biljard. Det var bäst!
Och du! Det var en trea! INTE EN ÅTTA! (okej det var en åtta, men det var meningen att du inte skulle se den)
Ofta du vill titta igen! En gång räcker. Bitch.. Blev ledsen..  Men det gick över : P



Söndagen var mammi o ja på ikano. Köpte äntligen min efterlängtade mobil! Min födelsedagspresent.. Det var väl sådär ett halv år sen jag fyllde. Orka räkna. Den fanns inte i butiken men den ska väl komma nångång nu i veckan, förhoppningsvis imorgon. Vi va o handla oxå, det var mys.
Promenaden i mjölby var blåsig, mycket blåsig..
: )



Har precis varit ute o gått med m och p. Det var mys. Kollade på massor gula hus, de kan inte bestämma sig vilken gul färg vi ska måla huset till. Jobbigt o ha massor men byggubbar här hemma igen.. Räckte med att de var har i sommras o fixa med fjärrvärmen o det..

Nu ska jag väl försöka sätta mig o plugga en stund, men kommer somna över böckerna idag igen..

Långt inlägg, men shit the same.
PUSS O KRAM!

Kommentarer
Postat av: gulle

har cosy ändrat typsnitt på bloggish? :)

2008-04-02 @ 20:37:23
Postat av: knasulle

hahahhaa nääää XD
det var jag som hade fifflat med en knapp... ehehahaha...

2008-04-02 @ 20:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0