är man crazy så e man : P

Vaknade upp under en blå himmel..  
okej himmel kanske det inte var men, allt ser
så anorlunde ut när man inte har linsera i. (linserna, för de som inte förstår östgötska).

image119

Cyklade hem och satte mig ute i bikini o solade. Satt där i två timmar! Så otroligt skönt det var! Inte göra ngt, bara softa o ha takida spelandes i öronen. Very nice var det. Sommarn är här!
Satt ute i solen o fikade o plugga biologi. Det är verkligen asmkt sidor! Blir irriterad på det..
Trafikant-arbetet måste gå bra.. Kluddra ner lite förut..

image120
UNDERBART VÄDER!
image121
GE MIG SOMMAR NU

image122
Biologi + fruktsallad + josse = sant :p

Johanna o jag sprang spåret sen. Jag var klar först, men hon kommer inte.. Springer som en galning runt i spåret o letar efter na.. Jag stannar en stavgångare som hjälper mig o leta. Inte ett spår av johanna.. Shit tänkte jag var e hon? Jag sprang runt ett varv te för o kolla om ja såg na.. Men nae..
Tänkte att ja springer hem o kollar om hon en hemma, men så knäpp kan man väl inte vara när vi bestämde att vi skulle springa hem tsm?
Vad är det första jag ser när jag kommer fram till ytterdörren.Jo johannas springskor står utanför dörrn. Hon var inte alls försvunnen. "Ne men du var ju inte där så jag sprang hem"
Isch! Var ju asrädd där ett ta..

Aja, händelserik dag må ja säga : P

HA DET BRA HÖRNI!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0