502.7 kcal, hejdå

oj vad jag uppdaterar känner jag.
men jag har inte haft tid eller ork att sitta vid
den här vita beroendeframkallade mojängen.
men nu har jag tagit mig tid som jag egentligen inte har för att sitta här, när jag egentligen borde skriva trafikantuppsatsen, läsa engelska, biologi.. för att bara nämna lite av det helvete man måste genomglida när man går natur.. men sånt är livet..

igår var jag iaf i mjölby, o sola ; )
sluta supertidigt, det var najs.

ida hade äntligen mina linser kommit så nu kan jag se ordentligt ett halvår framåt sisodär :P
fan vad irriterande det är när man är på jakt efter ngt, så hittar man det inte någonstans!!

var ute o sprang förut. 8,7 km! sjukt.. asbra med mobilen som mäter sånt.

tror faktiskt det är sovmorgon imorn, de är sjukt efterlängtat!

plugga var det ja..
HA DET BRA MÄNNISKOR!


image109

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0