weekend

sammanfattning av helgen :

rix fm i torsdags :)
det var kul, eller ju ronja?
vi sjöng med i både markoolio o linda bentzing.. usch , jag hatar
verkligen linda bentzing!!

väldigt trött  på fredagen sen.. konstigt? nae..
temadag med "fråga olle" olle
det var kul :P men han är knäpp.

kvällen spenderades med ullis o viktoria. var
på steves med elin o hanna, sen ner till stångebro.
men det var inte alls mycket folk. men det kan bero
på att det var så jäkla kallt!!
det började regna sen så det blev att åka hem tidigt med tåget.
"yes!" tänkte jag när jag gick av tåget jag kan cykla hem så det inte blir så
kallt. letade o letade.. sen kom jag på att jag hade fått skjuts till station
så det blev att gå snabbt hem, så jag inte skulle frysa ihjäl!
väl hemma käkade jag glass o kollade på film,
men somnade konstigt nog innan filmen var slut..
varför kan jag inte hålla mig vaken till en enda film?

idag väcktes jag av mamma.. sa att vi skulle in till
familjedagen på saab. vi cyklade alla till station o tog
tåget. miljövänligt :)
det var ju kul där.. nja. men det blev bättre när de hade
flyguppvisningen, den var kul! :)


image21

( johanna jag & pappa, på familjedagen)

hemma igen. johanna o jag cyklade runt i mantorp,
det finns vägar som jag inte har cylkat på, trots att vi
har bott här typ 11 år eller nått..

PUSSSSS!!



Kommentarer
Postat av: Tobias

"kvällen spenderades med ullis o viktoria"
har du inte glömt något här? typ den otroligt läckra "fotografen" som du träffade precis innan du skulle ta tåget hem ^^ hehe

2007-09-10 @ 19:29:22
URL: http://swe.blogg.se/
Postat av: josse

haha, oj jag måste ha missat honom ;) hihih nae klart jag såg di :)

2007-09-10 @ 20:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0