spray-aholic

ursäkta detta tjat om denna bok..
inte nog med att den är lång typ 300 sidor ..
så tog den upp hela min måndag :O

så är det frågor man ska svara på.
de sk. frågorna fattar jag ingeting av,
var detta överhuvudtaget med i boken?
NEJ!
ord och fraser
man ska förklara.
var dessa ord och fraser med i boken?
NEJ!
fattar inget, ig ja tack!
varför kan man inte bara få skriva en recension på boken som normala människor?
eller ännu bättre, bara läsa den inte göra nått mer? det är min fråga!

nog om denna bok som jag blir irriterad på!
har haft en sådan dag då jag är irriterad på typ allt.
har sånna dagar ibland.. inte kul.. men det är inte mitt fel..

vad det blev mörkt fort idag?
har varit det typ hela dan!
trafik grej på katedral. var inte vi där nyss?

spray-aholic? japp det är jag.

cyklade i spöregn. igen. vilket lädde till att det inte
blev nått spring i skogen idag. men de blir
det imorn på idrotten ist. i ryd! orka ta sig dit!

nog med klag!

 
en vän sa till mig,
man ska inte tänka på de som inte tycker om dig.
tänk på de som tycker om dig ist.
   väldigt klogt sagt.
ska börja med det.

PUSSSSS!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0