sleepy head

var tvungen att ta pause från engelska boken, somnade över den.. usch, den är inte dålig eller så.. eller jo lite, men det är att den är så lång så man tröttnar. det är nu det börjar hända lite saker, typ halva boken kvar att läsa..






idag har det varit en slapp dag, iv på ljunkan, såg på tre filmer á 30 min. filmerna var sövande.. programledaren lät som om han var hög eller nått.  rasten som vi har rätt till blev inte förren halv 10..
efter iv träffade jag carro <3
ronja o jag promenerade mot domkyrkan där klassen skulle få en guidad tur. konstigt nog var det intressant :S jöns jacob berzelius hade ristat in sitt namn på en av pelarna inne i domkyrkan när han var i vår ålder, coolt tycker jag.
sen mat, den vegmaten god för en gångs skull. åt citron oxå vilket lädde till att mina fingrar luktade massor citron, skulle tvätta händerna i elevrådet, det fanns diskmedel där som jag tänkte att jag kunde använda som tvål.. kände att fingrarna fortfarande luktade citron.. det kan ju bero på att det var citondiskmedel..
sen var det kemi, fattade inget trotts hjälp x2.
fysiken? vad var det jag bablade om på redovisninen egentligen..? inte en aning.

nu är ronja o kollar på sitt hus på fårskallevägen i tokarp :)

nu ska jag tillbaka till den sövande engelska boken, trodde ju att den var tills på onsdag, men den ska vara klar tills imorn.. blä.


PUSSSSS!!!



Kommentarer
Postat av: Ronja

hahahahahaha.

2007-09-25 @ 07:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0