shoe lover

igår blev det filmkväll med ullis hos
albin. kollade på nån väldigt knasig tjeckisk film :S
om grisar.. väldigt mysko.
sen blev det aladdin och smala sussie :)

ulli slagga hos mig :P

när hon åkt hem, bar det av till
ikano med familjen.
köpte skor, skor och en tröja på gina.
johanna o jag gick inne på ikea en sväng o kollade
på speglar och soffor. hittade dock ingen spegel :(
men en soffa som jag vill ha! men är inte säker på
om den får plats..
innan vi skulle fick träffade jag ronja <3

pappa sa att vi hade en spegel i garaget som jag skulle få :D

åkte till mormor en sväng :)

väl hemma nu är jag astrött.. shoppa är krävande ;)

PUSSSSS!!



Kommentarer
Postat av: Julia

Jag vill också till Ikea! Älskar att åka dit, för man får alltid med sig något bra hem, i alla fall i nio av tio fall ^^ Kram

2007-09-22 @ 19:08:51
URL: http://juwlig.blogg.se
Postat av: Tintin

Smala Sussie skulle jag jättegärna vilja se, vad handlar den om? :)

2007-09-22 @ 19:09:20
URL: http://fashi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0