people can change

blä på ulllu  som ger en weird engelska uppsats..
som jag inte fattade..
biologi.

det planerade konditionstestet i ryd blev inställt : (
ville springa idag!
det blev kanotpaddlande i stångån ist. men det var kul : P
har ramlat i 50 % av alla gånger jag har paddlat.. men hade
tur nog att inte göra det idag. men blev blöt om fötterna..

var den sista som gick på 14.10 tåget,
dörrarna stängdes precis bakom mig.. phuu.. jag han med.

träffade sandra på stationen : )

väl hemma bar det av till tennisen. det gick väl lite
bättre än förra gången..
när vi kom hem efter träningen igen, sprang jag spåret,
duktigt josse  : )


älskar mina springskor!! ^^


Quorn, mycket gott : P

Nu ska det bli fysikplugg, sen är det grey's anatomy : )

STUDIEDAG imorn!! : D

PUSSSSS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0