look the same, think the same, are the same

min själsfrände, tvillingsjäl jag tycker det är skrämande egentligen. hon tycker det samma.
det borde vara omöjligt att vara så här pass lika i allting.


*blond

*blåögd

*lika långa (skiljer 1 centimeter)

*samma kroppstyp

*springer lika sabbt ( hon är i 100:del snabbare )

*har aldrig ägt disneys "Den lilla sjöjungfrun"
men har båda letat efter den filmen sen vi vartyp 10 år.

*favorit färg rosa

*samma humor. skrattar åt precis allt!

*just nu, likadana mobiler samsung SGH E330

* kan titta på varandra och förtå hur den andra känner utan att behöva säga det

* sprayomaner! kommer ihåg en dag då hon inte hade kunnat spraya håret och skickar i desperation ett sms och frågar om hon kan få låna lite av mig

* volymgalna! pratar alltid om man har fått platt hår på grund av blåst/dåligt väder/dålig hårspray

* popcorn eller godis på bio? (båda) det beror på

* kikärtor, vet ej någon annan människa som gillar dessa men det gör hon

* våra pappor gillar brynäs och LHC, de kan inte bestämma sig för vilket lag de ska heja på om de båda lagen möts.

* roko och jossakossa

DENNA UNDERBARA MÄNNSISKA KOMMER JAG FAAN ALDRIG SLUTA ÄLSKA <3<3<3 !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0