hot ass..

gick upp vid 7.
sprang spåret innan skolan. duktigt josse !
åkte tåget med becca, åker typ jämt samma tåg,
även när det är sovmorgon, skumt :) haha. 
lång skoldag som inte kändes allt för lång.
den blir inte så jobbig när man har kul.
det har jag haft idag, gavat o garvat o garvat. 
hur skulle skoldagarna se ut utan er? kan inte föreställa mig det.

engelska redovisningen gick ju... bra.. 

ronja o ja garvade/flummade över en risifrutti ;) hahaha

har träningsverk på ett udda ställe.. vet ej hur man kan få det där men..

gick av tåget hemma, kännde att det inte regnade!
yes tänkte jag...
han cykla typ tio meter sen öste regnet ner..
är som en dränkt katt nu..
o mina vita tygskor är trasiga :(

PUSSSSS!!!



Kommentarer
Postat av: ull

hööööö!

2007-09-20 @ 21:55:04
Postat av: Ronja

risifruttiflummet var kul!!! :D

2007-09-21 @ 07:16:31
Postat av: Tobias

vad är det för "udda" ställe som du har träningsvärk på då? ^^ hehe

2007-09-25 @ 18:55:52
URL: http://swe.blogg.se/
Postat av: jossa

haha, det vill du inte veta.. ;)

2007-09-26 @ 15:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0