Heal me

ljudet av bilar från vägen,
trimmade mopeder,
racerbilar från mantorp park,
att det alltid blåser,
flygplan flyger fram så det dånar på himlen.

allt detta ÄR mantorp.
förutom det sistnämnda. det flög en jas 39 gripen här
över förut idag. det lät massor. hörde inte vad jag tänkte!
tror att det var någon flyguppvisning här någonstans.

hann att springa spåret innan det började spöregna ; )

har pluggat lite idag med, duktigt.
ska göra det imorn med när jag har hål från 12.10 till 14.30..
inte kul..

speglarna hänger äntligen uppe på min vägg!!
lite lågt enligt mig, men jag vänjer mig för hoppnings vis : )

nu ska jag kolla vidare på Heroes, spännade!
avsnitt 17 her i come!

PUSSSSS!!!!!



Kommentarer
Postat av: ull

mantorp är mer än så för mej.. tycker du min blogg blev fin nu förresten? ;)

2007-09-30 @ 21:22:44
URL: http://ullplats.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0