haklapp någon ?

lång, lång, lång dag idag!
men det tyckte inte ullis hon tyckte
det var tidigt.. ehh.. skumt eller?
nej, 16.20 är sent!
blä!
wik sista lektionen, kan man bli gladare (?)
nae skulle inte tro de..

jag är inte fejkblond!!
vätesuproxid nämndes i kemin,
sen när anders sa att man annvänder
de för o bleka håret, riktas alla blickar mot mig :O
JAG ÄR ÄKTA BLONDIN!
tål blondin skämt, (men det är för ja inte fattar dom)
men inte när folk säger är jag är fejkblond! nej!

risifrutti på ica, kassören frågade om jag o ronja
ville ha sked, men vi hade de. han frågade
yassi om hon ville ha en haklapp till sin choklad..
( nej det gjorde han inte, men det hade varit kul :D )

vill ut o springa nu! men måste vänta
tills förskylingen går bort, men det lär ju ta tre år!
så imorn blir det simma med mamma o johanna
kan inte komma på när jag tränade sist..

PUSSSS!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0