Does it look like I give a fuck ?

måndag :)
vilket betyder iv på ljunkan..
fick först trängas på tåget med becca, asså det var helt sjukt mycket folk!
sen bussen til ljunkan, där virrade vi runt o visste inte vart vi skulle va ;)
z fanns ju inte!!
träffade carro! :D :D
hittade sen iaf. flummit var det med filmkunskap, men kul endå :P

gick tillbaka till berzan, det börja regna = ronja o jag i panik!!
håret!! vi skulle ta kort sen.
det såg ut som jag hade ett fyrkantigt huvud, haha.

josefin ; )

asså jag måste vara jävligt trög. kännde det på kemin idag.. :)
men det var kul !

sen blev det ikano med mamma, kollade på mobiler. vet nu
vilken jag ska ha, men den kommer inte förns i mitten av november..
sen när vi skulle hem, åkte vi till lambohov o övingskörde, det gick asbra! :D

PUSSSS!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0