det var de


åkte en sväng in till ikano med johanna,
bytte min vågtång. " ha det så bra "
så nu kan jag locka håret igen :D

för att vi är så lata gick vi på bussen vid maxi
och gick av vid ikano :P
köpte en virkad tröja på gina ( som dom har flyttat?)
kollade på skor, fick henne att köpa ett par
med klack ;) dom var fina!
när vi skulle ta bussen till station började de spöregna..
barnaskrik..

när vi kom hem hade mamma gjort paj :P
mums!

skolkort imorn..
blä :)

18.04
nae nu har jag o ronja panik..
vet ej var vi ska vara på ljunkan imorn..
hur ska vi hitta?
usch.. vill inte tänka på det
men det löser sig nog.

18.39
DET LÖSER SIG!
duktiga ronja!

PUSSSSS!!!




Kommentarer
Postat av: Ronja

jag är duktig på att lösa problemos :D

2007-09-02 @ 19:32:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0