what i've done

vid ett var jag hos frissan, så nu är alla slitna toppar borta.
skönt!
klippte upp lite också. har massor volym nu!
volymtång, typ det bästa som finns!

sen gick jag på stan med Irma, : )
hittade ingen lång vit shorta idag heller,
alla är så genomskinliga!
tips på var jag kan hitta dom?!
fikade på steves, det var mys.
pratade som förr i tiden eller vad man ska säga..
det var kul att se henne! det blir aldrig!

mamma och jag kollade på resor förut!
hon vill åka när hon fyller, vilket är i maj, så ganska snart
ligger jag på en strand nånstans och steker ! underbart! : D 

nu ska jag fixa manikyr och pedikyr och kolla på gossip girl.
ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0