tell me

dagen började med sex och samlevnad. det var kul! haha  : D
sen kemi.. bakterier gör guld, det visste ni inte va? visste jag!

ronja, ullis?
jag vill veta okej!
även om ni inte tror att jag vill, men de vill jag!
(tror jag..)

dubbeltimme i fysik slutet av dagen.
kan det bli bättre?
halva lektion halva labb. labben var kul,
ronja och jag fattade, men inte jon och ullis : P haha
jag så van vid att det är jag som inte fattar, men
denna lektion förstod jag typ allt, men vet ej vad man ska med denna kunskap till?

slutade sent, hemma sent, usch gillar inte tisdagar!

skulle plugga förut men det gick inte! fick inte in nått i huvudet,
så hur kommer matteprovet att gå? ig, japp..

ska kolla på desperate housewives sen, orkar/kan inte plugga mer,
jag behöver hjälp seriöst, fattar 0!

PUSSSSS!!!!!



Kommentarer
Postat av: ullis

äsch men det var inget. säkert... det var bara en person jag försökt bjuda på fredag XP

2007-10-09 @ 21:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0