lördagen


Igår träffade jag hanna. vi åkte in till nkpg och shoppade.
jag handlade ingenting (?)
hittade ingen vit shorta, alla är så genomskinliga..

de jobbiga med att gå i nkpg är att när man hittat en affär
och vill kolla i en annan,
tar det ungefär 20 minuter att hitta den andra affären man vill titta i,
sen vill man tillbaka till den första,
då tar det lika lång tid att hitta tilbaka..
så nee.. vi åkte in till lkpg ist, där hittar man!
åkte hem halv 4 tåget.
sen blev det filmkväll hos hanna : D
det var mys att få se henne igen, det blir typ aldrig.. det är sorgligt..

idag har jag fått sova en timme länge, skönt!
städat, och nu är det fint väder ute så jag ska ut och springa.
 
ha det bra!
ciao<3

Kommentarer
Postat av: Ronja

Jooooos. jag vill åka till stockholm på
lovet!!

2007-10-28 @ 17:07:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0