Lördagen och söndagen

halv 5 satt vi på bussen ned till ullared.
sov mestadels..
det var sjukt mycket folk inne på gekås när vi kom fram!
tanter som knuffades med sina vagnar och skulle fram först.
men bortsett från att det vi inte kom fram någonstans så hittade jag lite
saker som jag ville ha. en skinjacka, tre svartvita tavlor,
locktång, en t-shirt klänning och lite annat. åt ute på en resturang där, det var helt underbart väder!  
vi satt ute i solen !  : )
bussen skulle gå hem halv 4 igen. vi var fördighandlade vi typ 2 så det var lite segt..

väl hemma igen fixade jag iordning mig
och åkte in till experience, var där med vickan, norsken och tobias.
norsk o jag fick köa för vickan o tobbe var vip.
fick stå där o frysa i typ en och en halv timme innan vi kom in..
massormassormassor folk! knasig musik : P men det var kul endå, mycket skumm : ) vilket gjorde att  jag blev jätteblöt och frös massor när vi skulle hämta jackorna vid ett.
fick jackorna vid 2 : O så vi missade tåget.. men fick skjuts hem av tobias snälla pappa : )

efter att ha varit vaken typ 22 timmar,
däckade jag hemma vid 02.40, sov länge..
en lyckad lördag!
tack för igår! :D

idag har det blivit städning.
sparang spåret med johanna och nu ska jag kolla lite
på matten.. provet nästa vekcka kommer gå semst! men är glad endå! :D

PUSSSSS!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0