i was very surprised

säger man att det är 10 grader varmt när det är 10 plus?
jag skulle säga att 10 grader kallt!
för det är ju kallt när det bara är 10 grader ute.
men då kanske folk blir förvånade när de kommer ut
i tron om att det är 10 grader kallt,
men det skulle jag säga, så idag har det alltså varit 10 grader kallt!

fysiklabb och kemilabb.
fysiken gick bra och det var kul för en gångs skull,
men de är väl den enda gången jag kommer tycka att fysik är kul :p

kemilabben inte alls lika kul, fick va själv.. jag kan inte kemi.. fattade inte alls vad jag skulle göra.. frågade om jag fick va med i en grupp, men nej. jag skulle vara själv tyckte anders.. men på nått konstigt sätt löste sig allt, och det gick riktigt bra.. som han sa att det skulle göra. men jag lyssnar inte på honom, sen han sa att min gula klänning är till för gravida...

slutade tidigt typ, åkte och solade.
skulle växla min femtiolapp till tior på ica.
när jag kommer fram säger hon "går det bra om du får en tjuga och tre tior?"
nee jag ville bara väl ha tior? men fick då inte det..

det värst som kan hända när man cyklar (bortsätt från att ramla..) är att
få in små djur i ögat, gjorde sjukt ont!
spegeln är en räddare i nöden


har äntligen läst igenom alla sidor till historian!

yes!

men det är så otroligt mycket, ska försöka sammanfatta lite mer.

LHC - Djurgården nu..
hoppas de tar in 0-1 och vinner!


PUSSSSS!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0