I get so weak

vår filmkunskaplärare har ingen koll
en satt t.o.m och spelade wow..

håltimma på cirkus 2 och en halv timme..
blää.
då blev det fysikplugg i biblan.. fattar lite mer än innan
fast endå inte..

ronja:
"kollade på ett klipp från kvarteret kråkan!"
"skatan heter det ronja.."

när johanna o jag skulle springa spåret idag
så märkte hon när vi skulle springa iväg att hon hade
byxorna bakofram! vilket ledde till att hon fick ta av sig byxorna mitt
i skogen o vända på dom! skrattade så jag höll på att kissa på mig!

åkte även iväg och solade när jag kom hem. dom har
gjort det värsta fint där! målat om, jättefint blev det!

pappa, den sk. (jag-gick-el-på-gymnasiet-jag-kan-allt-om-ellära)
han fick jag ju mkt hjälp av..
"vad är detta för hieroglyfer?"
// om en formeln

I think I need a tutor..
Interested?


PUSSSSS!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0