glöm bort bekymmer, sorger o besvär

:(

vaknat efter ha sovit i soffan framför teven..
djungelboken skulle vi (jag, hannis o pappa) kolla på, den filmen
e söt! men det slutade med att alla somnade.
det var ju en sååå ansträngade cykeltur vi gjorde till citygross idag för att
köpa filmen ;)

har vart i lkpg idag oxå , med johanna. det var tänkt att
hon skulle handla och jag bara skulle kolla.
men så blev det ju inte..
nope jag kom hem med en grå cardigan och svarta shorts.
men båda var behövliga, inte några impulsköp.
shoppat två dagar i rad nu. mindre pengar nu, men är gla' endå ; )

det var tänkt att jag skulle pluggat lite idag oxå.. inte så långt
kvar till slutprovet i fysik. eller jo det är typ i dec men det är ju hela boken..
usch! gillar verkliigen inte fysik, det är så svårt!
men som sagt, de blev inget pluggande för min del, har inte orkat..

imorgon bitti bär det av till boda borg, kommer inte ihåg vilket av dom
(finns typ 3) det är vi ska till, men det var det stället som jag inte har varit på förut. kommer
dock inte ihåg var det är jag har varit :)
hoppas det blir kul.

ha en fortsatt trevlig helg!
ciao <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0