girls night out

myskväll igår med tjejorna.
det blev bowling, jag kom sist, men var glad endå ;)
resten va kvällen spenderades på steves, det var mysigt!
blev en kall promenad till resecentrum.
TACK FÖR IGÅR TJEJOR! : D

hela pensionärsföreningen åkte oxå hem med halv tolv tåget.
när jag ska gå av hemma ler en gubbe lite konstigt mot mig och frågar:
"bor du här?"
"ehh, aa"
"stackare"
hellre bo i mantorp än i mjölby.

vaknade av att johanna är i mitt rum och lånar min spegel vid typ 10.
jag somnade om, sen när jag vaknade var jag ensam hemma.
dom är på nån pv-klubb grej nånstans.
rätt skönt att vara hemma själv, men nu vill jag hitta på nått!

PUSSSSS!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0