funny bunny heter jag o jag e så go o glad!

väldigt VÄLDIGT mycket garv idag : D: D
ronja + josse = äger på tecknet ; )

asala när mattelektionen skulle börja:
"hej då"
viket inte var så kul, men ledde till asgarv iaf.
fem minuter senare blev vi aströtta.
kunde somnat på matten seriöst..
har aldrig vart så trött i skolan. men tvåan är ju jobbigast tydligen..
vilket leder till att man blir trött... eller är trött. jämt!

åkte till mjölby, somnade i solariet..
tur att det stängs av efter 20 minuter..

nu SKA jag hitta en kemisk nyhet, missat det två gånger nu..
men det är svårt att hitta, de jag hittat är typ från 2003 och då är det ju ingen nyhet längre..

matteboken nästa? nej, tack!

PUSSSSS!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0