30 oktober /

idag var det en sådan dag som jag inte orkade fixa
iordning mig, inte becca heller så då blev det en dag
då mysbyxor, massor filmtittande och chokladätande (of course) var ett måste. ; )
vi kollade på "Not without my daughter" 
den var bra, fast hemsk.

såklart blev det också tittandes på en disney film.
denna gång "Törnrosa".
varför tänker man alltid disney när man är med henne?
vi ska iaf åka till Disney world när vi blir stora ;)
så besatta är vi! :)
det är väl barn som gillar disney mest, då är becca och jag inräknade..

när hon hade gått hem, sprang jag och pappa spåret,
skönt!

morgondagen spenderas med mina favoritbruttor ! : )
vad vi nu ska hitta på..

ciao<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0