: )

dagen bestod av:
 matte, fysik, svenska

inget iv så slutade vid ett idag!
skönt var det, gick på stan med yas. hon skulle
ha en pixi-bok; gulligt : D
hon i kassan på bokia visste inte vad de var för nått,
hallå? klart man vet vad en pixi-bok är.
eller iaf jag, mamma har berättat att när
jag var liten och följde med och handlade, 
ville jag inte ha godis utan jag ville ha en bok istället, en pixi-bok.

yas gick till sitt iv och jag gick runt på stan på jakt efter en hängselklänning,
hittade det oxå, på gina. hade beslutsångest i
provrumet om jag skulle ha en svart eller en mörkgrå.
men de blev tillslut den mörkgråa. köpte en vit lång top där oxå och
grå knästrumpor på lindex.

sen ringer mobilen när jag står i kassan, hittar den såklart inte,
för den ligger längst ner i väskan så den ringer hela i hela 
affären tills jag kommer ut och hittar den.
det var johanna som undrade när jag skulle komma hem, för vi skulle
ut och springa idag.
tåget hem 15.10
när jag står på resecentrum och väntar så
kommer det fram en man och ger mig en ros
och visar ett papper där det står att han vill ha
pengar för nånting.
jag sa att jag inte hade några pengar,
 (det var sant, bara plastkort). då ville han ha en kram. läskigt var det..

nu är jag hemma iaf och ska ta på mig träningskläder och ut och springa.

ciao <3 !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0