summer's gone

min sovmorgon gick förlorad för tandläkaren imorse.

tandläkaren "ser att du inte lagat nån gång förut"
jag "mmhh"
tandläkaren "hoppas du inte behöver göra det idag heller"
jag "mmmh"

hade jag några hål då?
nae. så var min välbehövda sovmorgon var borta..



utvecklingssamtal idag oxå..
mina betyg ska vi ju inte tala om.
vill inte gå natur mer! seriöst..

köpte biljetterna idag becca! :D
24 januari ska vi sjunga med i låtarna på Disney on Ice,
tills vi blir hesa, hahahaha,  ;)

kaffe x2
sen tennis.
det var kul, trotts att jag fick med  mig mina springdojjor,
så fick köra utan skor. känndes gött att vinna över den mest irriterande människan där!
förlåt, menade inte det.. eller jo lite kanske,
men han är irriterande, klagar på oss andra och är inte ett dugg bättre själv.

orkar inte plugga mera, men måste. lite iaf, men jag ska duscha och äta
först.

ciao!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0